Arkadaslar bilen vadır belki bebeğimin uyumadığını söylerdım yakınırdım. Suan bebegim 72 günlük mız mızdır uyumaz ağlar uykusu en derını 1,5 saat tahmın edın artık. Dun akşamdan berı bebeğim surekli emerek uyuma halınde 3 saatten fazla uyuyacak nerdeyse hava sıcak susuz kalmasın dıye uyandırıp emzırıyorum uyanıyor sonra bır yarımsaat gezıyor kucagımda pusete koyunca bır ıkı uyuyo tekrar,tamam uyumasını istemiş olabilirim ama böyle birden bu kadar çok uyuması da endıselendırıyor bir sıkıntı mı var acaba ???
EK BİLGİ: geçtiğimiz salı gunu 2.ay asıları ve rotavırus asısı olmustuk