Ben temmuz ayında doğum yapmıştım, çocuk doktoru odaya ilk geldiğinde hemen üstündekileri çıkardı. Sadece çıtçıtlı body giydir ne eldiven ne çorap ne şapka bu sıcakta sakın giydirme diye de tembihledi. Hastane odasında klima hep açıktı ve oda sabit 21 dereceydi, evde de ben hep klima açtım. Buna rağmen 1 hafta sonra isilik oldu.
Yani öyle sandığınız gibi sizden 2 kat kalın bilmem ne yaz ayları için geçerli değil, eziyet etmeyin çocuklara.