Asssooonn bu ben 😂 doğumdan sonra 65 gördüm ilk zamanlar… ki hamilelikte bile bana hamile demezdi kimse zaten zayıftım karnımda olmadı hep kilo bebişe gitmiş demek ki inanın doğum yaptım sezeryan olmama rağmen sıfır göbek ve gerçekten zayıftım sonra devreye annem girdi yedirdikçe yedirdi yedirdikçe yedirdi tabi ben fark etmiyorum kilo aldığımı nasılsa zayıfım ya 😂😂 sonra ne aldıysam baktım olmuyor sonra resimlerde falan gördüm kendimi şok oldum 😱 74 kg gördüm o gün karar verdim ama vrüs çıktı falan biraz erteledim sonra eve koşu bandı aldım öylelikle sıkılaşmaya başladım ama tartıda o kadar spor bi değişiklik görmedim son bir aydır dikkat ediyorum yavaş yavaş dönmeye başladım eski kiloma ♥️ Bol spor ve dikkat etmek en önemlisi