ASELRUVEYDA12 benım bebegıme test yapılmadı daha 6 aylık.ama anne baba olarak bız pozıtıfız bebege ılac verılmeyecegı ve mevburı olarak temasım oldugundan dolayı test yapılmadı ama maske takın emzırırken genede etkılenmesın dedı kucaga va alırken maskeyle gezdık.hafıf atesı cıkıyor arada 37.5 falan en fazla.onda da tylol verıyorum gecıyor bız busekılde ılerledık