BetulllMihra Arkadaşlar kızım acıktığında emiyor ama bi süre sonra meneyle kavga ediyor ısırıyo istemiyo ittiriyo beni daha sobra doydu sanıp bırakıyorum dudaklarını elleyince yine aranıyor istiyor gibi yapıyor doydumu doymadımı anlayamıyorum
iki_prens_annesi_ BetulllMihra kac aylik aceba oyun oynuyo olabilir eger kucukse de gazi olabilir burnu tikali olabilir
Aryamomm BetulllMihra benim kızımda yapıyor 5 dk falan emdikten sonra bazen süt gelmeyince sinirleniyor olabilir
Stora BetulllMihra gazı olabilir, omuza yatırıp dört defa alttan üste kesik kesik ov, sonra 3 defa pıt pıt pıt vur, ağızdan çıkaracak gazını, sonra devam edecek emmeye.. ben çok sonra keşfettim bunu, kesfedene kadar çok ağladım
iki_prens_annesi_ BetulllMihra gaz yuksek olasilikla bizim de 15 gunlukken başlamıştı burnunu da kontrol edin ben dogum yaptigim gece oglumun burnu tikaliydi ihtimal vermemistim hiril hiril hasta oldu sanmistim tecrubesizlik iste ama burnu tikaliysa emmek ister ama ememez