Mehtapasell Tamam şuan sadece doğum parası yatmış.
Bazen e devlette erkenden yatırcakaları tarihi yazıyorlar bazen yazmıyorlar.
Benimde ilk analık parasının tarihi 2 gün önceden yatıcagı yazıyordu hatta mail bile geldi.2 kısımda gelmedi.
Eğer mail adresini tanımlattıysan-banka hesabınıda tanımlattıysan bildirim gelir mutlaka.
Baktın gelmiyor iş yerindeki muhasebeciyi arayıp sorarsın.