Biz de 5. Ayda tadıma başladık sadece anne sütü alıyordu. Yediğine göre kakası değişiyor ben de kendi bebeğimden gözlemliyorum. Arkadaşın dediği gibi her bebek ve doktoru farklı benim doktorum da tadımda sıkıntı olmadığını söyledi. Bebeğim de çok hevesli sadece tadına baktiriyorum o kadar. Ayrıca kilo alımı da cok iyi bebegeninin maşallah bence yediğinde dolayı kakası öyledir düzelir emzirmeyr devam et sen