Kızlar merhabalar bebeğim 2 ay 26 ay günlük sma mama kullanıyoruz bebeğim iki gündür ishal gibi kakamızda çok çok az Yok denilecek kadar her zaman değil ama mukus var gibi Neden ishal olmuş olabilir ne yapsam bebeğime iyi gelir acaba ayrıca şuan atak döneminde olduğu için iştahımız azaldı şimdi üstünede ishal gibi oldu üzüldüm kendimde biraz fazla evhamlıyım yeterince iyi ilgilenemedim mi ondan mı oldu diye yiyip bitirdim kendimi acaba üşütmüş olabilir mi bilgilerinize tecrübelerinize ihtiyacım var güzel anneler 😥