CansuveCan Arkadaşlar bebeğimde süt alerjisi çıktı.çalışan bir anneyim süt sağar depo yaparım diye aldım ama maalesef satacağım çok üzülüyorum 🥺 ben 1400₺ aldım 1 ay olmuyor daha ilgilenen yazabilir