MevaMerve Kızım 51 günlük kabız sütüm kesildiği için similak mamayla besleniyor dün dr a gittik relactaz damla verdi fakat bir işe yaramadı zeytinyağı da veriyorum poposuna vazalin süüürüyorum hiçbir işe yaramıyor
Minikaslann MevaMerve çok geçmiş olsun 51 günlük bebeğe zeytinyağı vermeyin. Doktorunuza danışarak paranox s fitil kullanabilirsiniz. Relactaz damla emzirmeden önce bebeğe verebileceğiniz sütteki laktozu yoketmeye yardımcı bir damladır. Sindirimi kolaylaştırmak ve gaz sorunlarına yardımcı olması için verirler genelde.
Dunyamsensn2008 MevaMerve Mamasının ölçüsünü ara ara azaltadabilirsiniz yani oldugundan katı geliyor olabilir kabızlıktan hâlâ cekmekteyiz ama olmadı mamanizi değiştirin yazık bebeğiniz zorlanmasin
MevaMerve mamAras evet 60cc ye 1 ölçek kullanıyorum şuanda siz hangi mamayı kullanıyorsunuz yada mama kullanıyormusunuz
MevaMerve Minikaslann teşekkür ederim dr um zeytinyağını sabah akşam mamaya kalabilirsiniz demişti o yüzden kullandım dediğiniz fitili sorayım dr uma
Minikaslann MevaMerve zeytinyağının asit oranı bebeğin midesini rahatsız edebilir diye biliyorum kuzum bi araştırın 🙏💙 çok geçmiş olsun
Edauu Metsil 2 ay yapamadı düzenli kullandım hemen basladı yapmaya, bize cok yaradı 20 günlükten beri yapamadı düsünün 4 aylık olcak kullandığım dan beri yapıyı sükür
Dunyamsensn2008 MevaMerve Çok yıpratıcı ben bilirim siz olmado mamayı değişin bunu kullanın demiyorm ama çok mama denedim en son Bebelac Gold iyi geldi kabizligina
MevaMerve Dunyamsensn2008 ben bebelac gold kullandım kabız yaptı hipp de kabız yaptı evolvia ac kullandım oda ishal yaptı
MevaMerve Dunyamsensn2008 golden goat denemek istiyorum yada pazartesi kızımı çocuk cerrahisine götürücem