Yarendarendeli Bence yanlış bu.Sonuçta ateş olmayabilir ve olsa da belli dereceye kadar zaten ilaç verilmiyor.Boş yere ilaç vermekten başka bir şey olmaz bu,illa ateşi çıkacak diye bir şey yok.Kızımda olmadı mesela neden boş yere versin ki🤷🏻♀️Yanlış bir bilgi olduğunu düşünüyorum,doktorumuz da vermememizi söylemişti zaten ateş olmadan…