Esrakaraca Buzluktan sagdıgım sütümü çıkardım sabah çözüldü şimdi. Isıtıp içirebilirmiyim? Yoksa zaman cokmu geçti üç saat içindemi verecektim?
iki_prens_annesi_ Esrakaraca keske siz cozdurdeydiniz kendi kendine cok zaman almis 3 saat icinde tuketmeliydi kötü olmuştur o
Annemelekk Sakın kullanma aklında olsun. Sıcak suyun içine koy çözülür o. Ayrıca sağıp biraz dışarda beklet ılıması gittikten sonra buzluğa at. Ben öyle yapamadım çoğu gitti çöpe. Siz bari yapmayın.