Sevgili anneler oğluşum 43 günlük. İlk doğduğunda sarılık atlattık hep ben uyandırdım zorla vs. Şimdi de artık kendi uyansın istiyorum ama uyanmıyor bugün 3 saat bekledim normalde 2 saatte bir emziririm uyandırıp.. bakalım kendi uyanacak mı diye bekledim ama tık Yok.. sizce beklemeli miyim kendi uyansın diye, kan şekeri düşer diye de korkuyorum..