cankuzularim bendede oldu bende hemen gittim doktora dediğin gibi kayıyo gibiydi ve ağrımaya başladı dokununca acıyordu,ultrason çekildi iltihap olmuş antibiyotik kullandım hemen geçti korkmayın bence yüksek ihtimalle mastittir ,benim gibi iltihap olabilir ama akmıyordu sadece şiş ağrı ve dokununca kayma vardı