Kızlar yeni anneyim,bebeğim üç günlük,hem göğüslerimi rahatlatmak için(uçları çok acıyo emzirirken yara oldu) hem ne içtiği belli olsun diye günde bir sütümü sağıp vermemde bi sakınca olur mu ? Memeden soğur mu ? Bi zararı olur mu lütfen aydınlatır mısınız beni bazen doymuyo mu acaba diye düşünüyorum hiç yoktan gözümle be içtiğini bi kez olsun görürüm bilgisi olan beni de bilgilendirebilir mi ?