Poyrazefem07 Ben smilac mama kullanıyorum bebegim 1 aylık kötü yanı varmı mamanın lütfen bilgisi olan yazsın
mer_mer Poyrazefem07 ben iki uç hafta kadar kullandım sonra memeye donduk bıraktım memnundum sıkıntı yapmadı ne olur ne olmaz diye evde açılmamış bir kutum daha bekliyor
Mltmdfn Poyrazefem07 doktorumuz anne sütüne en yakın mama oldugunu söylemişti SMA kullanıyorduk kucuk kutuda similac aldırdım eşime ama bebeğim iştahlı içmiyor beğenmedi galıba 🤷🏻♀️Deneyim göreceğim ziyan olmasın diye kucuk aldırdım
Pikabu Dogum yaptigim florence nightingale hastanesinde mama olarak o markayi kullaniyolardi sanirim iyidir ☺️