AdasuAnnesi Daha öncede yazmstm covid oldm diye cift maske takıyorm evde esimde takıyo sürkızm 8 aylk bugn atesi 38 den asagı düsüremedk calpol dus hersey denedk dr aradk oda suan pandemi hastanesinin iyi olmayacgni bu sekilde atlatacagmzi söyle . Sorum su bebegi böyle atesli olan anneler kac günde atlattınz neler yaptnz nolur yazn ya baska ne ates düsürür kendimi unuttum cok zordayz esimle 😪😪😪
HKyhn AdasuAnnesi benim oğlumda 17 aylık sadece bi gece ateş oldu. Ben ateşlendiğinde hiç ilaç vermedim bu zamana kadar o yüzden o zamanda da vücudunu çörekotuyağı ile yağladım. Ara ara ellerini ayaklarını yüzünü yıkadım. Çok şükür sabaha iyiydi
zerroya AdasuAnnesi sirkeli suyla düşürmeye çalıştınız mi iyi gelir zaten küçük daha fazla bişeyde yapılmaz umarım en kısa sürede atlatır 🙏🏻
Prnssm-23 AdasuAnnesi çok geçmiş olsun 😞 kuzum 38 iyi sorun yok germe kendini dişten olabilir öncelikle ama tabi yükselme durumunda inmeme durumunda doktora danış mutlaka ateş düşürücüyü 38.5 dan üstü olunca veriyoruz soğuk uyguluyoruz oda çok soğuk değil eklem yerlerini siliyorum sadece bez kalıyor en son duş aldırıyorum o da aşırı olmaz ama zararlı ve soğuk olmayacak inşallah geçer rabbim şifa versin hepinize inşallah 🤲🏻
Kubranoyan zerroya sirkeli suyla yıkamak bebeğe daha çok zarar verir canım bizim doktoromuz kesinlikle yapmayın dedi
Mom095 AdasuAnnesi limon iyi geliyo yazmıştı geçenlerde biri. Bende dün bebeğimin vücudunu limon suyuyla sildim. Mümkün olduğunca hafif şeyler giydirdim. Düştü çok şükür
HKyhn AdasuAnnesi kovid ateşine 38,5 deniyor. Eğer ayakları da sıcaksa limon dilimi koyup çorabını giydirin
Deletedmom5151 AdasuAnnesi rabbim tüm hastalara şifa versin herkesin derdi bambaşka benimde oğlum dizanteri oldu çok çok geçmiş olsun inşallah
LinaMom0501 AdasuAnnesi sirkeli su vs kesınlıkle denemeyin. Çoraplarını limon suyuna batırıp giydirin sadece.
bambammom Aynen sirke yapmayın sirke sadece anlık ateş düşürür ve daha tehlikelidir İnternetten arastirabilirsiniz. Doğal yöntemlerle düşürmeye çalışın. Çok artarsa zaten doktorunuz yonlendiricektir . Çok geçmiş olsun
GoGirl AdasuAnnesi bnm bebegimin 3 gun atesi cikti 38 civari 7.5 aylikti ama 3 gunun sonunda dis patladi buarada biz soguk alginligi diye korona geciriyomusuz tam o gunlerde dis ciktigi gun koku gtti test yaptirdim pozitif yani atlatmisiz zaten bilmeden 5 gunde de koku geldi
Annesininbalkizi GoGirl geçmiş olsun belirtileriniz neydi. Bende burun akıntısı nezle gbi oldm korona diye şüpheleniyorum
Gokayse GoGirl test pozıtıf oldugunda nasıl atlattınız anlasıldı acaba benım kardeslerımde pozıtıf ama suan herhangı bir belirti yok… Onlarda atlatmıs olabılırlee mı
zerroya Kubranoyan aaa öylemi bende sirkeli su iyi diye biliyordum yanlış biliyormuşum demek teşekkürler 😊
Asel20 Annesininbalkizi bendede bir kac saattir burun akıntısı değilse burnum agriyo sanki grip olup burnumu Çok silmişimde yara olmus gibi neden aceba 😞😞
GoGirl Annesininbalkizi bas agrisi oldu hafif snr sıtma ates hafif bogazda tatsizlik ama cok hafifti ben korona oldugumu dusunmedim aslinda hepsi bi gun olup geciyodu digeri oluyodu koku gidince anladim
Gokayse Gecen hafta sonu 26 aylık oglumda gece 2 gibi basladı sabaha kadar atesı dusmedı ıkı defa dus aldırdım calpol verdım dokuz bucuga kadar bekledım dusmeyınce acıle goturdum… Kayıtta calısan gorevlo virus var hıc sokma cocugu içeri 4 saatte bir sıra ile bir calpol ver bir dolven 72 saat takip et dusmezse o zamn getir dedi.. Bir gun kullandım ertesi gun normale dondu…
GoGirl Gokayse ben 4 5 gun soguk alginligi oldu hafifti ama belirtiliydi koku gidince anladim 5 gun hic koku tat yoktu sürüntü testine gore mi pozitif ne icin test yapildi temalsimiydi
Arasannesi AdasuAnnesi ben sadece tylol verıyorum. 37.5 falan oluyor benım bebegımınde.dün oyleydı bugun yıne ıyı.gecer merak etmeyın bebekler kolay atlatıyor
Gokayse GoGirl evet suruntu testı temaslıydılar,, ates ve terleme vardı test yapıldı carsamba gunu pozıtıf cıktılar,,, suan hıc bir belirti yok