Ayazmiran 19 aylıkken aynısını yaşadım ama ben hamileyim ona bağladım. Bir ay önce huysuzkanmaya başladı geceleri anlamadım , sonra sıkınca farkettim azalmış çok. Hal böyle olunca 5. Gğnğm tamamen kestim memeden , eziyet gibi geçiyor sürekli ağlıyor geceleri alışmasını bekliyorum.. yeterince emdi zaten şükür emmeyebilirdi de kendinizi üzmeyin sakın