Eslemmomy Sezaryen olalı 54 gün oldu. İlk defa amelîyat olduğum için korktum korse kullanımına başlamadım henüz. Karnım kalsın istemiyorum. Ne zaman korse kullanmaya başladınız ve ne kadar süre kullandınız? Teşekkür ederim 🌸🤗
elifiii Eslemmomy ben kullanamadım ama hemen takanlar oldugu gibi , 2. haftadan sonra kullananlar cok faydalı oldu diyor.
Arifeeee Eslemmomy Ben uzunca bir süre kullanamadım. İç dikislerim aciyordu. 4 aydan sonra başladım o da düzenli değil. Kilomu verdim ama malesef göbek kaldı.
Eslemmomy Arifeeee dış dikişler hala bazen acıyor korkuyorum o yüzden sordum bende teşekkür ederim 🌸🤗
Arifeeee Eslemmomy Acıma değil de hala bir uyusujluk hissediyorum bende dış dikişlerde. Ama iç dikisler 2 ay falan acıdı.
Eslemmomy Kadert biz sorduk doğumdan sonra hemen başlama dedi bir tarih de vermedi bilmiyorum en kısa zamanda başlamak istiyorum çünkü çok zor kilo veren biriyim teşekkür ederim 🌸🤗
AdAyza Eslemmomy doktorum kanıtlanmış bir etkisi yok ama istiyorsan 2 haftadan sonra takabilirsin diyinceee aldığım korse etiketiyle duruyor , zaten sıcakta hiç takılmıyor
Eslemmomy AdAyza benim doktorum da korse takma daha şalla sar demişti korkudan onu da yapamadım ameliyattan sonra