Kızlar dün oğlumun 1 yaş aşısı için sağlık ocağına gittik, mama meme ve ek gıda olarak devam ediyoruz. Bize bu çocuğa mama vermenize gerek yok inek sütü verin onun yerine dedi, bende aynı görevi görüyor mu diye sordum. Çocuk iri vermeyin mamayı kesin dedi. Ama ben dünden beri aklım karıştığı için kesmedim mamayı tabi sonuçta sütüm yetersiz olduğu için mama veriyorum inek sütünün bu görevi gördüğünü hiç düşünmüyorum. Siz nasıl düşünüyorsunuz?