Gsvdjdbrod Bebeğim 2 aylık 2 3 günde bir kaka yapıyor yapmafan önce gün boyu huysuxlanıyor ağlıyor karnı sertleşiyor ne yapmalıyım sizler ne yapıyorsunuz