Hırıltısı var fizyolojik damla kullandım, bide hiç uyumazdı iki gündür gece öyle uyuyoki gündüz de aynı şekilde zor uyandırıyorum normalde sabahlara kadar zor uyuturdum 34 günlüğüz huyları mı değişiyor hasta olduğu için mi uyuyor anlayamadım çocuk doktoru olmadığı için pazartesi beklememiz lazım hastaneye de götüremedim ama ağrısı var hissediyorum uykusunda mızırdanıyo bide emme sıklığı da süresi de azaldı emerken ağlamazdı hiç emerken ağlıyo ne yapıyım yarına kadar yaşayan anneler korkuyorum çok tecrübelerinizi yazar mısınız ateşi normal