EmnEymn Hanımlar bebeğimin emmekden sanırım ağız kenarları pişik gibi olmuş kızarık. Dudakların birleşim yerleri özellikle. Nasıl geçirebilirim krem falan mi sürmeliyim öneriniz var mı?