Kizlqr benim oğlum şuan 3ay 21 günlük premature doğdu (7+21) beslenmesi geçen aya kadar meme mama şeklindeydi ama bu ay artık sütüm kesildi sayılır günlük 2 kez filan emiyor mama veriyorum genelde ve Bebelac kullanıyorum 500gr paketler size de kaç gün içinde bitiyor bu hafta babygoat diye bı mama (400gr) almıştı eşim 4. gün bugün ve bitmek üzere normal mi sizce ?