Merve789 bebeklerin sindirim sistemi ek gıdaya 6. Aydan önce hazır olmuyor. Onca uzman ilk 6 ay anne sütü ya da mama diye önerilerde bulunuyor. Ama biz anneler çok aceleciyiz 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️
En azından 5. Ayı görün, öyle verin… 3 aylık bebeğine ek gıda veren arkadaşınızı da uyarın, doğru birşey yapmıyor.