tlplrsmnr Bebegim 40 günlük balgamlı öksürüğü var ne yapmam gerekiyor önerebileceginiz birşey var mı ??
Seqnem tlplrsmnr çok sıcakta tutmayın, oda ısısı 23-24 olsun dedi doktor. Banyo rahatlatıcı olur dedi. Bi kaç damla ve şurup verdi. not: 5 aylık
Fazilettt tlplrsmnr 40 günlükken bizimde başımıza geldi Dr gittik 4 iğne bir antibiyotik verdi çok şükür geçti geçmiş olsun bebişe