idillinamom eminee-yamac22 Rota 3 ve 5 ayda yapıldı. Menenjit a grubu olan nimenrix 12.ayda yapıldı. Menenjit b grubu olan bexero 11,13,18 ayda yapıldı.
Emine35 eminee-yamac22 ikisinide yaptırdım şuan 4 aylık bebeğim 3. Ayda rotavirüs oldu geçen hafta da menenjit oldu her aşıyı yaptırmayı düşünüyorum
Ceozip idillinamom menenjit aşılarından sonra ateş vs. Oldu mu. Biraz ağır bir aşı diye duydum da. Tabi bebekten bebeğe değişir ama merak ettim. Bize de doktorumuz 7.ayda dedi biraz korkuyorum açıkçası
Gzmbzks Kızım 3 ay 10 günlük bu ay yapilcak dedi doktor ama menenjit ve bexora ayni gun yapcakmis. Aynu gün vurduran varmı acaba
Moms0305 eminee-yamac22 rotavirüs ilk dozu 3. Ayda yapıldı ikinci doz 5. Ayda yapilcak. Menenjit de 5.ayda
eminee-yamac22 Benim bebeğim premature doğduğu için asırlarda hep 1 ay geriden geliyoruz 4. Ay aşısı yeni vuruldu rota ve menenjit yapılmadı ama doktor geç kalmışsınız diyor suan napıcağımi bilmiyorum cok kafama takılıyor