175 günlük erkek bebeğim var. 3 gün önceye kadar beslenmemiz iyiydi. Birden bişey oldu. Artık mama içmək istemiyor. Denediğim 3. Mama. Önceden sorunsuz içerdi. Kaşık mamamız var onu da severek yerdi şimdi onu da yemiyor. Doktoruna pazartesi günü gideceğiz. Az önce şeftali verdim biraz. Çenesinde küçük kırmızı lekeler oluştu. Alerrji demek mi oluyor bu? Böyle bişey yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?