Merhabalar. Besafe’in kemerli oto koltuğundan almıştık ama çevreden kemerlinin çok güvenli olmadığını söyleyenler oldu, isofixli almamız gerektiğini söylediler. Kaza anında kemerlinin çok güvenli olmayacağından vs bahsettiler. Aranızda kemerli olanını kullanan var mı? İsofixli olanından mı almalıydık?