Merhaba, Çalışan anneler emzirme konusundaki tecrübeleriniz nedir benim sağıp stok yapacak kadar sütüm olmadı malesef meme mama şeklinde gittik bu hafta işe başladım 4,5 aylık kızım akşamları emzirmeye çalışıyorum ama zaten erken uyuyor maksimum 2 defa emzirme oluyor gündüz mama veriyoruz. bu şekilde sütüm gidecek diye korkuyorum biberonada alıştı beni reddetmeye başladı çile bülbülüm çile anlayacağınız😕