Amour Smyy09 yazdiklariniz gorunur.ama hickimse bilmemiş diye yazmamiş galiba.sorulara baktim bende bilemedim Doktora sorsaydiniz keske
Smyy09 Deletedmom16 ya gercekten mi şey yazmıştım oğlum 1 yaşında bıngıldağı kapanmış ama sanki orası şiş tümsek gibi duruyor normal mi bu kafa yapısı mı çyle anlayamadım
Smyy09 Amour iyidir canım ben kötü bişry düşünmüyorum düşünsem hemen götürürdüm bıngıldağıdır yada kafa yapısıdır yada kafasındaki kemik falandır kötü bişey olsa bıngıldak gelişimi gösterir zaten gelişiminde hiç sorun yok çok şükür
Smyy09 Amour banada sorun olsa kendini belli eder gibime geliyo zamanla oturur daha olusmadı tam vücutları yada yapısı öyle öyle de kalabilir sizinde mi kafası şişti ama dıstan belli olmuyo hiç içten
Smyy09 Amour cok sükür bebeğimde bi sıkıntı olmadığı için sorma gereği sıyöadım ama aşıda mecbur bakılıyor zaten bıngıldağa