Zati-1 2 aylık bebegine ilk defa süt sagdım bir içmeye kaç cc içiyorlar ona göre buzluga koyacagım çok fazla sütüm gelmiyor ilk defa geldi hafta sonu işim var babası içirsin istşyorum
Tortilla Zati-1 100 120 içer bence. Her bebegın iştahı farklı. Benm kızım 39 gunluk 90 la anca doyuyo
Nilmerih Bence siz 90-100 cc kadar sağıp bırakın. Her bebek farklıdır ama kendi kızımdan yola çıkarak 90-100 diyorum ben
Zati-1 Nilmerih 30 cc cıktı çok fazla dışarıda bırakmanak lazımmış o yuzden buzluga attım en iyi çözdürrme yöntemi nedir
TYE Nilmerih sütümüzü kaç saate bir sagıyosunuz acba bende sağarak veriyprum bu mıktarlarda 2 saate bir sağmaya özen gösteriyorum.
Papatyaseverr Zati-1 2 aylıkken 70 falan içiyorduk her bebeğin isteği farklıdır belki sizinki daha çok ister belkide daha az fazla olursa yine sağıp koyun siz ayrı kenara
Nilmerih Zati-1 buzdolabında 3 gün bekliyor diye biliyorum internetten araştırın hepsi mevcut ben dondurma yapmadım hiç yanlış yönlendirmek istemem :)
TYE Zati-1 buzluktan çıkqn süt buzdolabınım alt bolumde çözdürülüyo yanlız tek kullanımlık bi kere verebılırsınız onu . Bence 50 cc 50 cc yaparak koyun poşetlere fazlası çope gitmez oyle içerse ısıtıp verısınız tekrar ama çok olunca kalan çop oluyor
Nilmerih TYE bende 2 max 3 saatte bir sağıyordum son iki güne kadar. Artık daha çok memeyle beslemeye özen gösteriyorum.
Zati-1 Nilmerih peki 3 saatte bir sagarken sagdıgınız sütü nerede bekletıyırsunuz benım ilk sagmamda 20 ml geldi 2 saat sonra bidaha sagdım 10 ml geldi oda sıcaklıgında beklettım daha fazla yapıp bir posette dolaba atmak istiyorum akşama kadar bırıktırıp sonra buzluga atılıt mı