zaynebimmm koltukaltından 37.2 ye kadar popodan 38 e kadar normal dedi doktorum. Temassız ateşölçerim var onu tercih etme yanıltabiliyo dedi. Bebeklerde en iyi sonucu popodan ölçmek veriyomuş canım. Ben çok ateş olduğunu şüphelendiğimde popodan ölçüyorum. Sürekli değil ama. En azından ben sürekli ölçmüyorum 🌸