Ayyss Kızlar, gündüz o kadar az ve kısa süreli uyuyorki, gece uykusu fena değil ama o da rlden gidecek diye korkuyorum. Emzik falan almadı. Zamanla düzene girer mi?
Balyanaklikiz Ayyss Ayy bende burada bekleyeyim. Bnm kız da bugün tam 2 aylık ve o kadar az uyuyor ki şu 3 gündür geceleri de 2 ye kadar felan ayakta. Dalınca sabaha kadar uyuyor ama gündüz uykuları çok kısa süreli
Sule_eylul2906 Ayyss 2 ay 2 günlüğüz bizde öyleyiz kısa süreli uyuyoo gündüzleri maleseff hiç bir iş yapamıyorum 🤦🏼♀️Ama gece uykumuz şimdilik iyi gidiyo maşallah diyeyim😀
Tugce6767 Ayyss 1ay 21 günlüğğz bizimde aynı.gece 12.30 da uyuyor sabah 6 da uyanıyor.hatta ıkına ıkına uyanıyor aslında uyukusu oluyor.gün içinde sürekli geziyoruz evde ,uyusa bile ayağımda sallıyorum indirince 5-10 dk ya tekrar uyanıyor
hilalsync Ayyss uyku düzeni oluşturmaya çalışabilirsiniz canım benimkide öyleydi uyandıktan 1 bucuk saat sonra uyuttum uyandığında yine 1 bucuk saat ayakta tuttum tekrar uyuttum karnının doyduguna emin olmalısınız ben sagip veriyorum örneğin 2 gibi 90 sagiyorum uyutuyorum o şekilde uzun uyuyor emzikte kullaniyoruz
Ecmekl Benimde öyleydi kızlar 2 ayda emziğe başladı okadar rahatladım ki anlatamam emzik şart bence uzun uylu için :)
Ecmekl Ayyss bnmlide almadı almadı zorlayAya alıştı şşmdide onsuz uyuyamıyor mazallah kaybolursa yandık 😂
ballitursu Ayyss biz de 2 aylığız gündüz tavşan uykusu mübarek zamanla düzene girer sanıyorum …iyi olsunlar da düzelecekler inanıyorum ☺️🌸
hulyatkknt Ayyss gece uykusu değil de gündüz uykumuz sıkıntılı bizim de. Yeminle çocuk uykuya geçişi bile uykudan sayıyor değil evde iş yapmak o uyuduğunda uyumak, wc ye zor gidiyorum 😂