Btl2707 Kızlar sezeryan sırasında miyom alınan biri dıger sezeryan dogum yapanlara gore agrılı mı gecırır
Deletedmom16 Btl2707 miyom değildi ama çikolata kisti aldırdım kasık ağrım çok oluyor sizin ne şikayetiniz var?
Kemoo Btl2707 sezeryan sırasında miyom aldırmayın ben aldırdım odaya çıkınca yarım saat içinde çok yoğun kanamam oldu .Az kalsın ölüp gidiyordum.
Gamzeeeeee Benim de miyom um var doktor sezaryende almadı kanama çok yapar dedi doğumun üstüne birde zor olur dedi
Anaogul Deletedmom16 bekarken zaten ameliyat olmuştum ama tekrarladı allahtan hamileliğimde sıkıntı olmadı doktorumda doğum sırasında aldı ve kurtuldum şuanlık
mryzuhre Anaogul bende sezeryanla myom aldırdım ama kırk gun olcak nerdeyse yeniden kanamam basladı basınıza geldi mi normal mi bu durum
Btl2707 Kemoo bende kanama hıc olmadı ama cok zor gecmıs ti dogum sonrası bende bu yuzden mı diye sormuştum
Kemoo Btl2707 kuvvetle muhtemel ağır geçirmeniz miyom alımıyla ilgilidir.Ben günlerce ağrı çektşm.Kanamam durmasaydı rahmim alınacaktı canımla uğraşırken hekim bu bilgiyi verdi.