Benim bebeğim 26.haftada 920 gramla doğdu.çok zor günler attattık 3 ay küvezde kaldı .Şuan kronojik 9 aylık.düz 6 buçuk aylık .şükür hiçbir sıkıntımız yok.fakat mamayı sütü ek gıdayı zorla veriyorum.yemek istemiyor çok iştahsız.Bu sebeplede kilo almıyor.Gün içinde neler veriyorsunuz güzel anneler.Sizin bebekleriniz kaçıncı haftada doğdu..ek gıdaya başlandımı.kiloları nasıl ?