SeverusSnape Mom4775 baby alive bebek mi gelmiş bime? Hiç görmedim ya kesin bitmiştir bizim burda. Bulursanız hiç kaçırmayın derim çok güzel bebekler. Tüh valla kendi adıma üzüldüm şimdi, 300-500 arası fiyatları normalde🤦🏻♀️
Mom4775 SeverusSnape gerçekten miii? 90 lira fiyatı hemen bakıcam. Hepsi özellikli mi? 16 aylık olmak üzere ilgilenir mi?
SeverusSnape Mom4775 yaa bi de 90 tl mi 😱 gerçekten aşırı pişmanım sabah kapısında beklemediğime. Çok güzel bebekler, özelliklerini bilmiyorum ama toyzzshopa gittiğimizde 14 aylık kızımın direkt ilgisini çekiyorlar. Bu ay alacaktık bizde, alacağımız baby aliveın fiyatı 360 tl idi. Gerçekten bilseydim koşardım bime. Çok üzgünüm şuan, hemen eşime yazdım çalıştığı civardaki bimlere bakacak ama kalmış olması imkansız…
Woody SeverusSnape bölge müdürlüğünü arayın isterseniz Bimin Hangi şubelerde kaldı yardımcı oluyorlar genelde
SeverusSnape Pineapple20 yani şöyle söyliyim, mesela yürüyen baby alive vardı aynı zamanda konuşuyordu. Bu üretimden kalktı ama ikinci el bulabilirsiniz. Çocuklar severek oynuyor. Benim alacağımda baby alivea yemek yediriyorsunuz o da altını pisletiyor vs. Doktor olanı var, mama yiyeni var, hasta olanı var bir sürü seçeneği var. Boyut olarakta güzel bebekler. Kızımın ciddi ilgisini çekiyor. Amazon, trendyol gibi sitelerden indirim kovalıyordum.
Mom4775 SeverusSnape 😳😳😳 vah beni eşşekler kovalasın. Günlerdir biliyodum geleceğini. İki Bim’e baktım yok. Hiç bilmiyodum bu kadar iyi olduğunu.
SeverusSnape Mom4775 ben şimdi broşürden inceledim, karnına basınca ses çıkartıyor bi de yanında oyuncağı varmış sanırım. Bilseydim alırdım cidden daha uygunmuş ayına göre de. Çok pişmanım valla ya🤦🏻♀️
OzlemAlisa Mom4775 yani mama yiyeni , cis yapani , kaka yapani, biberonlusu, emziklisi, aglayani, konuşanı birrsuru var😂 ama hangisi gelmis ki ben göremedim normalde cok cok pahali cunku
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Zalimsin Bugün geldi bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum bebeğin gerçekten
Zalimsin OzlemAlisa ben şimdi baktım hiç bişey yapmiyo bı kalbi var ona basınca bı kaç şey diyo sanırım Instagramdan baktım boyutu da ufak sanırım normale göre
Mom4775 SeverusSnape ya youtube a video atmışlar sadece kalbinde ışık yanıyo bide 10 tane ses çıkarıyomuş. Şarkı falan da değil🤦🏽♀️🤷🏽♀️ 100 liraya altını yapan masal anlatan bebekler falan da var bilemedim.
Mom4775 Zalimsin evet ya ışığı yanıp sönüyo bide ses çıkarıyomuş ne sesi ama anlamadım konuşuyo mu 🤷🏽♀️