Esra___ 35 günlüğüz kırk takla aşıyorum uyutmak için ne zaman nasıl uyuyacağı hiç belli olmuyor 10 gündür falan gaz sorunundan kurtulmuştuk bu gece birden tekrar çıktı kızım çığlıklarla uyanıyor akla karayı seçiyorum sancısını dindirmek sakinleştirmek için:( ben perişan o perişan gecede 3 4 kez uyanıyoruz her uyandığımızda en az 1 saat ayaktayız... gündüz kucakta emerken vs gibi kestirmelerin dışında 1 saatlik falan uykusu olursa yatıp kalkıp dua ediyorum akşam babamız gelince duş aldırıyoruz ona çok iyi geliyor rahatlıyor ama deliksiz uykusu 2 saati bulmadı şimdiye kadar e tabi benimde öyle... annem arada bir uğrayıp bana uyku hediyesi getirmezse hem açım hem uykusuz😔 ne zaman bir nebzede olsa rahstlayacağız?