Beren canım yazını okuduğumda bi an ben yazdım zannettim. Tam 4 aylık oğlum genel olarak hiç sakin olmadı ama geceleri 2 3 kere emmeye kalkardı bazen uyur bazen dururdu. Ama 10 gündüz ağlama krizleri uykuya dalamama bi de nezle de geçmiyor, egzama çıktı yüzünde çoğalıyor bende sürekli ağlıyorum artık ama geçecek inşallah öyle düşünelim sağlıklı olsunlar yeter ki