Balbocegi 4 ay bestiron kullandım ondan sonra nutrigen ferromixin kullandım
Keşke daha önce alsaymışım dedim çünkü toz şeklinde ek gıdaya geçince çok iyi oluyor
Damla olanın tadı kötü oldugu için bebekler sevmiyor ve tükürüyor kusuyor kıyafetten lekesi de çıkmıyor 😅