Gulturan sivilce olduğuna emin misiniz yoksa sivilceye benzer şeyler mi? Kızımda da daha yeni oldu bu sorun. 14 aylık olmasına rağmen evdeyken pamuk ve su ile siler, bepanthol pişik önleyici sürüp bi süre o şekilde bez takmadan bekletip sonra bezini giydirirdim. Buna rağmen önce minik sivilce gibi pütürler çıktı, kaşıyordu da baya. Sonra yayıldı popo kısmına doğru ve doktoruyla görüştük direkt. 2 gündür kortizonlu krem ve zyrtec şurup kullanıyoruz. Tamamen geçti sayılır. Sebebini bulamadık bir türlü, külot beze geçtiğimde prima premium care almıştım ondan sonra oldu bu pütürcükler, sanırım bez allerji yaptı. Şimdi külot bez molfix kullanıyorum ama bu bitince* külot bezi bırakıp ilk kullandığımız bez olan pampers purea döneceğim. Doktoru bu şekilde yönlendirdi.