Esra___
Ben yükselmedim, aksine moralinizi böyle saçma bir şey için bozmanıza kızdım. İyiliğinizi düşündüğüm için yani.
Çocuğunuz sağlıklı mı ? Öyle olduğunu tahmin ediyorum. Öyleyse boyunun 3-5 cm daha kısa olması önemsiz olmalı.
Benim oğlum da yaşıtlarından hatta daha küçüklerinden bile kısa, ama sağlıklı ve anne-baba olarak biz de minyonuz, e haliyle o da minyon olacak. Yemek deseniz, ek gıdaya başladığı günden beri 4-5 kaşık yemekten fazla yediğini görmedim, hiç emmedi ve hala deli gibi devam sütü içiyor.
Ama oğlum sağlıklı mı ? Çok şükür sağlıklı.
Bu yüzden takmıyorum ve üzülmüyorum artık, gerçekten sizde böyle düşünün ve üzüleceğiniz son şey bu olsun.
Amacım sizi kırmak asla değil, ama buna üzülmeyin diye sitem ediyorum sadece.