Merhaba kizim dört aylık sürekli emmek istiyor emdiği halde sürekli ağlıyor uyuyamıyor meme de uyuyo yatağa koyunca uyanıyor aç mı diye düşünüyorum hep doktor kilo alımı iyi diyor sütun yetiyod diyor bı iki gün mama verdim içti şimdi mamayida kabul etmiyor altıda kalktı sabah toplasak bir saat anca uyudu beş dakika beş dakika 🤦 biberon lansinoh kullandım.birde bu aralar dişini kasıyor eline ne geçerse ondan mı böyle bilemiyorum yardımcı olur musunuz🙌