Suan ayagımda bunları yazıyırm ne yemek yıyebılıorm ne tuvalete gıdebılıorm 1 aylık benmkı. Emme sorunu oldugu ıcın sütümü sagmak zorundaydm durmayınca ayagıma aldm anca boyle sagabılırm die. Sımdıde bırakınca aglıo uyanıor tüm gun totm koltuga yapısıor ne yemek yapabılıorm ne evı toplayabılıorm Allahtan esım yardımcı oluor aksam yemek yapıor gelınce ıns gecer bu surec😭