Mrym66 3 ay hep memede durmak isteyecek. Doyduğunu çisli bezler dışında anlayamazsın. Emme aranma bir reflekstir bebeğin beyninin çalıştığını gösterir aç olduğunu değil. Mama verirsen de içer üstüne emzirirsen de emer, yatağa koyarsın uyanır. Yenidoğanlar böyledir. Bol bol emzir sen mama verme maddi manevi yük. Baktın bir hafta iki hafta kilo almaya devam ediyor sadece emzirirsin kilo alamamışsa doktor mama ver der zaten