Ozlemcyln Ayında aşıları yapılması gerekli aşılar mı hangi aşılar yapılıyor 3. Ay aşısı hakkında bişgilendirir misiniz
Duygusm Ozlemcyln Devlet aşı programında yok ama özel rotavirüs aşısı var. Biz yaptırıyoruz, bence mutlaka yapılmalı.
Deletedmom388 Ozlemcyln 3.ayda başka yok.Özel aşıları yaptıracaksanız eğer doktorunuza mutlaka danışın ki size takvim çıkarsın.Menenjit aşısı da var özel aşı o da.Bunların zamanlarını doktor belirliyor tabi🌸
Liderbey Deletedmom388 Merhaba, bu aşıyı eczaneden 3 doz alıp çocuk doktoruna vurduruyoruz değil mi? Normal polikliniğe güvenemem sanırım aşı yaptırmak için
Ozkelebek Ozlemcyln 3. Ayda sadece rota aşısı var oda özel bir aşı devlet karşılamıyor 310 tl falan yaptırmak istersen yaptırıosun. 3. Ve 5. Ayda yapılıyor zaten bu aşı.
Deletedmom388 Ozlemcyln 3.ayda rota aşısı var. Ekstra olarak sonraki aylarda da eğer yaptıracaksanız menenjit var.
Deletedmom388 Liderbey 2 veya 3 doz olanı var ama tek tek alınıyor. Tabiki doktora siz götürebilirsiniz aşıyı. Zaten damla şeklinde ağızdan veriliyor rotavirüs iğne değil🌸