Kesinlikle süt ile vermeyin sütün içinde kalsiyum var Demir’i nötrlüyor ama bildiğim kadarı ile içinde calsiyum olmayan birşeyle verebilirsiniz … portakal suyu en mantıklısı ama çünkü içinde C vitamini var o demirin emilimini kolaylaştırıyor … hafif bebek ac olduğunda ise daha çabuk emiliyor I yüzden genelde yemeklerden 1-2 saat sonra verin diyorlar verdikten sonra da en az 1 saat sonraya kadar sütlü birşey vermeyin diyorlar azıcık araştırmıştım da 😊