Kızlar merhaba. Kızım 4 aylıkken fark ettik o zamandan beri diyetteyim. Şimdi 11 aylık doktorumuz artık diyet açabilirsin dedi. Sizler diyeti nasıl açtınız.fırınlanmış ürünlerden başlayın diyorlar o nasıl oluyor. Birde keçi sütünden başlamak mantıklı mı