Merhaba anneler 2 aylık bebeğim var bugün testimin pozitif olduğunu öğrendim ateşim 38 ateşimin dışında grip gibi halsizlik,yorgunluk vücut ağrılarım var (bel,bacak) emziripte covid yakalananlardan bilgi almak istiyorum verilen ilacı kullandınız mı kendi kendinize mi atlattınız emzirdiniz mi henüz sağlık ekipleri gelmedi gün içinde gelecekleri söylendi