portakalll doktorun konuşanı makbuldür, genelde biz konuşturmaya çalışıyoruz artık malum 😊 benim bebeğim 6.5 aylık oldu, ilk zamanlardaki gibi evhamlı değilim. Levent Bey’i daha önce de duydum, iyi bir doktor olduğunu söylüyorlar. Teşekkür ederim yanıtınız için.